29 Nis 2009

çocuk nasıl yapılır

Veled 'Babacim yaa ben nasil oldum cok merak ediyorum" diye israr
edince... Adam "Nasil olsa bunu bu oglana bi gun anlatmak durumunda
kalacam eyisi mi simdi izah edim hazir sormusken kurtuliym gitsin bu
isten" deyi dusunur icinden... "Bak evladim cok eyi dinne zira bi daha
annatmiyacaam: "Anannan baban bundan yedi sene evvel bi 'cyber cafe'de
karsilasti. "Bir iki bakistiktan soona bu 'cyber cafe'nin musait bi yerinde yiyişmeye başladılar... Baban 'memory stick' ile 'USB' den bi baglanti kurdu...
"Anaciin bu firsati eyi degerlendirerek 'memory stick' den
bi kac 'down load' endirdi... "Bu dangalak baban da bir-iki 'upload'
yukledi... Ammaaa " ....heyecandan 'Firewall' kullanmayi unuttugumuz
aklimiza geldiginde is isten gecmisti... "Bu raddeden soona da ne
'delete' edebildik ne de 'cancel'... "Sonuc olarak da ortaya felaket bi
'Virus' cikti dokuz ay soona... "Iste mesele bu kadar basit benim guzel
evladim..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Web Stats

Zirve100 Sayac
Bedava Siteler TOPlist bedava100

Siteekle, site ekle, link ekle, arama motoruna kayit

Türkiyenin En iyi Siteleri | Top List | Site Ekle

Türkçe Dizin