11 May 2009

Bayanlar ve Kasgücü


İnsanoglu varolduğundan beri kadınlar kalıtımsal olarak ağır işlerden kaytarma pozisyonunda ilerlemeleri ideal kas yapılarına ulaşmalarını sağladı kanaatimce.Aslına bakarsanız bayanlarda kas taraftarı değilim ama ne bileyim 120 ekran bir televizyonu tek başlarına kaldırabilecek kadar kas yapısına sahip olmaları( istisnalar beni bozmaz) sizcede iyi olmazmıydı?
Misal bir diyalog ele alalım;
Erkek: Hayriyeee!!
Kadın: Geldim Selami..Ne var?
Erkek: Maçın son dakikası yahuu..anten çekmiyor..Ne yaptıysam olmadı.Şu televizyonu bi kaldırıver he hadi..
Kadın: Off yinemi Selami!! ?
Erkek: Kızım ne var sana dertmi yani elinemi yapışır
Kadın: Peki Peki. (120 ekran TV hooop havada) İyimi böyle?
Erkek: Yok yok olmadı..Daha yükseğe çıkarman lazım..
Kadın: Daha nasıl çıkarıcam?
Erkek:Tek eline al.. hahh öyle dur kıpırdama...Şimdi ayakuçlarında yüksel..
Kadın: Pehh tamam!! oldumu?
Erkek: Süper oldu süper..Sakın kıpırdayım deme uzatmalar başladı...:):):)

Hayal etmesi bile güzel bence:) Misal yolda arabanın lastiği patladı;
-"Şükran sende in arbadan da şu lastiği değiştirelim hayatım".
-"Seyfullah ben ne yapıcam inip?"
-"E güzelim şimdi beni kriko falan uğraştırma bi el atıver, arabayı dizlerin hizasına getirsen yeterli benim için"
-" Eh peki..Ama daha fazla kaldırmam üstüm başım batıcak"

gibi:) Çevirdikçe çevirebiliriz geyiğini ama hayatı daha kolaylaştıracağı(tabi erkeklerin:p) kesin gibi görünüyor..

Öte yandan burdaki gibi birde "Shakira Kası" nı görüyosun=) ; ben bu kas ve güç boheminden vazgeçicem sanırım..Her türlü hamallığa Değer aga:)

saBerreBas


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Web Stats

Zirve100 Sayac
Bedava Siteler TOPlist bedava100

Siteekle, site ekle, link ekle, arama motoruna kayit

Türkiyenin En iyi Siteleri | Top List | Site Ekle

Türkçe Dizin