11 May 2009

LOST 5.SEZON Bolum 1 MP4 150MB DOWNLOAD KotaDostu




LOST 5.SEZON PROMOSU






SEZON 5 BÖLÜM 1


BECAUSE YOU LEFT

large_lost-becauseyou

Hatırlarsanız Benjamin Linus adayı taşımakla uğraşırken; Jack,Kate,Hurley,Sayyid,Desmond,Sun ve pilotumuz helikopter düştükten sonra bot içinde okyanus sefası yaparlarken Desmond un burjuva manitası Pennny tarafından balına kurtarılmışlardı .

Bu küçük hatırlatmadan sonra, Gelelim Lostumuzun 5.sezon 1.bölümüne...

Her videosunun sonunu "Namaste" tarzı milliyetçi bir yaklaşımla bitiren çekik gözlü profesorümüzü gecmis zamanda gördük..Meger sabahın köründe özveriyle çekiyomuş o videoları...Ve birden ne görelim!! Daniel Faraday bizi apıştırırcasına geçmiş zamanda tünel işçisi olarak karşımıza çıktı ve orkide istasyonunun inşaatında çalıştığını gördük...

Adada kalanlar Ben Linus un adanın proxy ayarlarıyla oynaması sonucu zamanda yolculuk yapadursunlar, Memleketlerinde aradıklarını bulamayan Oceanic 6 lerimizi de ada hasreti sarmış durumda..Zamane Ceyar ı Benjamin; Jack i yine kafaladı ve diger 5 kişiyide adaya dönmeye ikna etmesi gerektigine inandırdı..

Kate in kapısına dayanan gıcık tipli bir avukatın aaron senin beben ise ispatla tarzı bir gıcıklık yapar..Kate tırsar ve acilen topuklayarak evden kaçar..

4. sezon finalinde Hurley e kak gidiyoz diye tımarhaneden kaçıran sayyid, kaçış sırasında otel odasında uyuşturucu okla vurulur ve bir süre uyur , onu taşımak Hurley e kalır..

Buarada adada kalan garipler Zamanda Devri LOst yaparlar iken geçmiş zamandaki Desmondla karşılaşırlar ve Faraday saçma sapan bi şekilde ;"desmond gelecekte bize yardım et, ben şimdi söylüyorum ama sen gelecekte anla tamammı" tarzında uyarmaya çalışır..Her ne hikmetse Desmond 3 yıl sonra şıpıdak uyanır ve "Pennyy ben gidiyorum rüyamda gördüm Yardım edecegim" tarzı şizofrenik bi havayla evden çıkar..


1. bölümün Yorumsal özetini okudunuz:) ikinci bölümde görüşmek üzere...

saBerreBas

SEASON5 EPİSODE1 DOWNLOAD:

PART1
PART2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Web Stats

Zirve100 Sayac
Bedava Siteler TOPlist bedava100

Siteekle, site ekle, link ekle, arama motoruna kayit

Türkiyenin En iyi Siteleri | Top List | Site Ekle

Türkçe Dizin