13 May 2009

Msn icin sekilli nick ve imzalar

KraL OLsan Tacın Gider SuLtan OLsan Tahtin Gider… KraL DeğiLim Tacim Gitsin SuLtan DeğiLim Tahtim GitSin Ben Kendi HaLinde ßir Ağacim Fakat DaLimi Kiranin Ağacini Kökünden Sökerim.


Fark imi Fark éTTin Ya.. ArTik FarkéTMéSéNDé Fark éTMéZ


uMutLar TuKéNDi GéNé iÇiYoRum aNNé. .


DéTayLAr AynaDir Fark’i YansiTir .. KraLLar iz BiRakir SoyTariLAr KisKanir .. SaLLanirSaDa YiKiLmaz TahTim


GeceLeri geLme jiLet tutarIm.. Uzatma koLLarInI Sanada AtarIm SenIn Icin ağLar Kendimi dOğrarIm Dedim Ya GüzeLim ßen PisKopatIm..


BéDéNim KaRanLikLara RuHum Sana Ait . .

HayaTi uÇurumLArDa Géçmiş Bir AdaMada MéZar oLaRak uçuRumun KéNari Yakisir. Unutma! ucurumun KéNArindada ÇiCékLéR YéTisir


kãrdãn ãdãmLãrIn SãLtãnãtI Güne$ görünCeye kãdãrdIr !


oLüm GéLdiği Zaman YaniMa GéLMé.. Bén AzRaiLLé’Dé HéSap KiTap Yaparim !!


mútluluklâr dílêrím yêní âskındâ sên bêní dú$únmedên ya$amana bak sênín dêrtlerín varya benim yanımda ben onlarla ya$arIm sen keyfine bak !

Béş PaRa éDérmi VarLiğin. . YokLuğun BéNi aCitSİn aLéM af éTsin Séni BéN AfFétMéM NéRDé unuttuySan BéNi Orda KALL..


BéN YaSaDikÇa séN ÇıLdıRaCaKsin!!!


OmRomu OmRuNé NéFéSiMi NéFéSiNé KaTaYim GéL isMini DağLaRa TasLara YAzaYim GéLLL ..

Tek tesellim kadehler başka birşey istemez ssahoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez..


Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim.Hêr Geçên Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HâyaLLêrim...


вєη∂єη αуяı ѕєη şιм∂ι мυтℓυмυѕυη؟؟ вєη вöуℓє αğℓαякєη нυzυяℓυмυѕυη؟؟...

(¯`•._ﻯ€йЇ• ﻛể√!ỳ٥Řﺚщ _ .•´¯)
§êñĐęñ ƒǻŽĻǻ ßĪŗşêŷ Ĩ§ŦèмīŶơřưм ƯžǻķŤǻŅ Ưžǻģǻ ßĩŖ ĢůĻ§ěń ŶęŤęŘ...


∂üηуα∂α вιяιηι ¢σк ƒαzℓα ѕєνє¢єкѕєм σ вєηιм öℓє¢єgιм кιşι σℓα¢αк...


****>ιηѕαηℓαя gєçιуσя нαуαтıм∂αη...¢αηıм ∂є∂ιgιм...вєş ραяα єтмєѕ ιηѕαηℓαя....!!!****< <


| | уαραмαzуαşαуαмαz вυ кαℓвιм ѕєηѕιz нєяşєуιм ∂υя gιтмє..! | |


GiDene KaL déMek ZawaLLılaRa kaLana qit deMék TerßiyésizLeRe DönMeyene DöN demeK AciZLeRe HakedéNe YoL VeRMek Size YaKı$ıR
Küçüktüm adam olmadı dediler adam oldum sevmedi dediler sevdim uğruna ölmedi dediler Öldüm iş işten geçti dediler...

SiLDiKLERiM vardir bir de !!!onlar YANLI$LARIM ve Pi$MANLIKLARIMdir Adlari anilmaz hatirlari sorulmaz Sadece ""BEDDUALARIMDIR..

-вєηι ѕєνмєуєη öℓѕüη αz ѕєνєη ѕαкαт кαℓıρ ѕüяüηѕüη

-๒ย คгค เђtเאคςı๓ שคг รคภค єllєгเ๓เ รคкıภ ๒ıгคк๓ค๒คภค ђยzยг שєгєภ tєк אєг รєภเภ אคภıภ ยภยt๓ค

-нαуαт zσя αмα вєη∂є кσℓαу вιяι ѕαуıℓмαм

-αşк уσк σℓмυş αятıк ѕєνgι ιѕуαηℓαя∂α мυтℓυℓυк υzαкℓαя∂α кαℓıякєη нαιηℓιк νє αуяıℓıкℓαя öη ρℓαη∂α

-zєкι çєνιк νє αнℓαкѕızıм вєηι вöуℓє ѕєνєη кızıη нαѕтαѕıуıм

ναzgєçтιм вυgüη нєяşєу∂єη нαℓѕιz şυ кαℓвιм...çok üzüldüm.. Ağlamaktan Gözyaşlarım Kurudu...

уα вєη σкυℓυ σzℓє∂ιм кαя∂єѕιмммм ∂єℓιмιуιм вєη ηє∂єη σкυℓυмυ σzℓєуιм вєη αякα∂αѕℓαяιмι σzℓє∂ιмммм

нιçвιşєу ∂ιуєη вι ¢üмℓєηιη σятαѕıηα тєякє∂ιℓмιş вι кєℓιмєуιм...özηєѕιzzαмαηѕızz αяƒѕızмєктυρѕυ zα∂я єѕѕιz....

вσğαzıм∂α кιℓιтℓєηιρ кαℓ∂ığı ιçιη ѕöуℓєηмємιş вιя ѕüяü ѕöz¢üк ναя ιçιм∂є..

нαуαт ∂α ƒιℓмℓєя gιвι σℓαмαz мıу∂ı؟ нєя şєу мαѕαℓѕı.. єкѕιкѕιz.. α¢ıѕı вιℓє ∂єğєяℓι..

вєη вαşтαη αşαğı вιя αğ.. ѕєη тєρє∂єη тıяηαğα güηαн.. νє "αşк" уєя∂єη göğє вσş !!

'Kız MiLLeti Neyden Ho$LanIr ? Hem PiSkopaT OLcan Hem BiLqiLi. TaktInmI KoLuna YakI$acak. Kodunmu Duvara YapI$acak. Kız MiLLetinin Sözünü DinLeyecen AmA Yerine QetirmeyeCen. RomanTik OLcan Mum I$Inda TokaTLIyaCaN.!'

Sevgi HatırLamaKsa AKLIMDASIN YanmaKsa YÜREĞİMDESİN AğLamaKsa GÖZLERİMDESİN DokunmaKsa ELLERİMDESİN ßir TEK Yanımda DEĞİLSİN Ama Daima KALBİMDESİN..!

SÖZ Bizde øRTAM Bizde TAKLİT yøk Bizde MEVZUDA Takmıyøruz Geri VİTESE ! KømaLardayıZ efkarLIyIZ

ßu kadaR ÇaReSiz ßırakma ßeni ßağLandım ßir Kere Çok Sevdim Seni Senden iStediğim Çok Şey DeğiLki Uzaktan Uzağa ßir GüLsen Yeter qöqsüme Yaslanıp Elimi tutman Sevgilim Diyerek SevdaLı ßakmana Razıyım Uzaktan Uzağa ßir Gülsen Yeter..!!!!

ßu KeNdı e$erım = Sevme ßeni Kızım Toz Toprak Kokarım Sarkı Türkü ßiLmem Siir yazarım Elini Uzatma Sakın Silah Diye Tutarım Girme Rüyama Kızım Kafana Sıkarım Cünkü ßen Allahına Kadar deLikanLiyim

Laf Sokmaya CaLisma Kapak olursunUgrasma Etiket olursunyavsaama Köpek olursuniNSaN oL ßeLKi Yanimda YER ßULURSUN

AqLadıqımı kımseye söyLeme anne onLar ßeni kRaL biLiyoR OnLar ßeni kızdıqımda Dunyayı yakacak insan biLiyoR ßen asLında Onun qozune ßakmaya ßiLe kıyamazken OnLar ßenim ßir kız için aqLayacaqımı Tahmin ßiLe etmiyoRLaR..!!

Hadi Lan! Aşkmış Meşkmiş Seviyormusmuş Yok Gelmezsem Yolumda Ölüyormus Ya Sen Cocuklugunda Cok maSal Dinledin Yada Ben Sogumusum İnsanlardan Ya Sen Cok Seviyorsun Yasamayı Yada Ben Sogumusum Yasamaktan Boşver Düşünme Öyle Kara Kara Bu devirde Aşkda para Meşkte Para..!]

ஐ๑ вєη¢є ѕєη ∂є ѕιм∂ι нєякєѕ gιвιѕιη...ஐ๑

нєєєєєєу! ηє ∂υяυуσяѕυη вє αт кєη∂ιηι ∂єηιzє. gєяι∂є вєкℓєуєηιη ναямış αℓ∂ıямα ...

вєη вαşтαη αşαğı вιя αğ.. ѕєη тєρє∂єη тıяηαğα güηαн.. νє "αşк" уєя∂єη göğє вσş !!

Güldüm AglattilarSevdim AldattilarSarildim BiraktilarSaolsun DostlarSevenlerSevilenlerBe ni Zorla $air Yaptilar

özℓємєη уαℓαη∂ı-ѕαяıℓışıη уαℓαη∂ı-öρüşüη уαℓαη∂ı-ρєкι ηιує αℓ∂αттıη؟

İstanbul'luyuZzZ ßiz KaraKoL EviMiz KeLepCe KoL SaATimiz RaKıyı SusuZ AsKı Sonsuz SevERız

-Kaç Taßut GömüLecek YeraLtına ße ? Kaç Kişi Gidecek HaberSiz UzakLara ? ~ KaÇ YaLan YıKacak GüvenLeri ~ KaÇ Satır YazıLacak Haßer Kitaßına ~ ße ? KaÇ DuA EdecekSin ALLAHA ? ~ KaÇ DamLa Gözya$ı...

DµRµCam ßµRda ~ GiDi$ini SeyRedîCem ~kIpIrtIsIz ~ SâKin Qîßi GôRünCem ~ KavGasIz ØLaCaK ~ ƒIrtInAsIz ØLaCaK ~ Sa¢ma Sapan ØLaCaK ~ ØrGanLârIm ~ ß!Rß!R!ne VµRacak ~ ÂRkanDan SêSsiz ßakICam ~ ßen Ÿine Sana ÄğLIcÄM..!

MiLLet KüLhan ßeyi Olmu$ Etraf| ßo$ ßırakt|k ÇakaLLar Dolmu$ ßizim Yürüdüqümüz Gayri Meçhul YoLmu$ aLem DedikLeri Şey Meğersem Buymu$. Harbiden HaLimiz DumAn OLmuŞh .

§ìmdí Âglíyø®µm Kéñdì HãLímé ßèñ â$kìñ Kãh®íñî ¢èkém£z OLdµm..

ßµ Kådå® Fåhî§êñîñ SµLTåñ ßµ Kådå® GôTûñ K®åL øLDµgµ ¥ê®Dê ßêñ Âñ©åk ßî® Sø¥Tå®ı¥ım

ÃLì$mã ßàñà Ñè Ÿãpã¢ağìm ßèLLî ØLmãz! ßèñ ßùgûñ Vãrìm Ÿãrìñ ßîrdèñ Ÿøk ØLùrùm Døkùñmã ßâñâ! Kãpàñmì$ ŸãrãLãrLã DøLùÿùm ßîr Ÿãrãdã Sèñ âmã Sèvmè ßèñî! ¥ørgùñ DùÿgùLãrìmLã KøÿßøLùrsùñ Tùtù$tùrùrùm Îstèmè ßèñî! ¥ãsãkLãrLã ßøğù$ùrsùñ ÈñgèLLèrLè DøLùÿù ¢ôzmèÿè ¢ãLì$mã Sakìñ!

ßêñî Kã§mã ßøğmã ¥ø®mã KîtLêmê §ıKıñTı ¥ã®ãTmã ..! ¢øK §ø®µ §ø®mã Hã¥ãTıÕñêm ®zêdêñ ßî§ê¥ ¥øK§ã ®ãhãT$ız Êtmê ...! §µ§kµñkêñ ¢øk GûzêL§îñ ßµñµ ßøzmâ ...!

вєηι уıρяαтмα ¢αηıмıη ιçι вєηι αgℓαтмα...уıℓℓαя zαтєη вöуℓє gє¢єя вαяι ѕєη уıкмαααα
!!!! Kim Demish UyusTurucu ZaraRLı DiYe..Ben HerSeYimi aYıkkeN kayBeTTim !!!!


Karakteri Oturmamis Toy ßunyeler. Amacsiz Yasayan 5 Para Etmez Lümpenler Yandan Kahpe Yalandan Sevgililer Arkadan Vuran Sinsi Kolpalar Cafede Uyuz - Nette Casanova Takilan Zavallilar Klavyeyi Cinsel Organı Sanan Sanal Abazalar Kari Kiz Yalakasi Satilik Picler 2 Çift Lafim Var Siktirin Qidin.


Ãlëm Øyµñ Ølmµ§ §økâklâ® §âhñë


SözLerin ßüyük Yüregin Kücük HataLarin YaLnisLarin Cok DogruLarin Yok 1 $eyi GökLere Cikartip MutLuyum Saniyorsun Kendine Göre MutLu Bana Göreyse ZavaLLisin.




ya$am Biter Ömür ßiter Ama Sevmek Hic ßitmez!


ßana G£ri w£r ısLanmAmı$ güL£n GözL£rimi ßana G£ri W£r KArArmAmı$ güz£L GünL£rimi ßana G£ri W£r Tük£nm£mi$ ßüyük S£wgiL£ri ßana G£ri W£r Tük£nm£mi$ ßüyük S£wgiL£ri!..!

ALip Kirsalar KaLemimi KanimLa Yazarim Seni Sevdiğimi !


SenSiz`dè Dü$ermi$ Takvimden GünLer


DµRµCam ßµRda ~ GiDi$ini SeyRedîCem ~kIpIrtIsIz ~ SâKin Qîßi GôRünCem ~ KavGasIz ØLaCaK ~ ƒIrtInAsIz ØLaCaK ~ Sa¢ma Sapan ØLaCaK ~ ØrGanLârIm ~ ß!Rß!R!ne VµRacak ~ ÂRkanDan SêSsiz ßakICam ~ ßen Ÿine Sana ÄğLIcÄM..!


§ìmdí Âglíyø®µm Kéñdì HãLímé ßèñ â$kìñ Kãh®íñî ¢èkém£z OLdµm..


ßêñî Kã§mã ßøğmã ¥ø®mã KîtLêmê §ıKıñTı ¥ã®ãTmã ..! ¢øK §ø®µ §ø®mã Hã¥ãTıÕñêm ®zêdêñ ßî§ê¥ ¥øK§ã ®ãhãT$ız Êtmê ...! §µ§kµñkêñ ¢øk GûzêL§îñ ßµñµ ßøzmâ ...!


ıııııı::::::::::::::::::::ıııı Séni İçimé Çéktim ßir Néféste


YakLa$Ma¡UZakLa$¡DîDîk DîDîk ëDërîM ha¥atIñIßëñDëñ ßa$kasIña ¥a$atMaM sëñîtarîhîñî VururuMañILarIñI asarIM¥ûrëgîñë saPLarIM këñDîMî


Bir $iseden dókúLen SARAP ' in degiL Bir tek kagitLa SariLan ESRAR ' in degiL SødayLa patLayan HAP ' in degiL Biz DELIKANLI adamin MUPTELA ' Siyiz !


ßugün Sen!n için ß!r Kurßan Kest!m ß!LekLer!m HaLa Kanıyor Ve Acıyor.


§!L~~ ÂdImI~~ ßã$tãn~~ ¥ãSs~~ kãLßiné ßã$~~ hÂrf!~~ ßü¥ük~~ QLSuN.


Hêpsí gídící sên kâLıcıhêpsí ânLık sên hâyât døLuhêpsí çøcukçâ sên gêrçêkçêhêpsí ôyLêsíne sên ôLêsíyê..


Sêvdâ êktîm îhâñêtî ßî¢îÿørûm ¢øk Sêvmî$tîm î$tê ßûñâ ÿâñîÿørûm vâzgê¢îLmêz Sâñdîñ Sêñ kêñdîñî Sâñâ ñøktâ køÿûÿørûm ..


CeSarE†imiN ßi††iĞi yErdE £SaRe†iM ßa$Lar


'ÇoBaN oLuR KoYuN GüDeRiZKaFaMıZ BoZuLuR EsRaR iÇeRiZBuNaLıMa GiReR JiLeT ÇeKeRiZ...''IsTaNßuL’LuyuZ''öL üMüNe SeVeRiZ


VarLiğimda Kıymetimi BilMéYéNLéRi YokLuğumLa TéRbiYé éDéRim.!


GİDEN GİTMİŞTİR GİTTİGİ GÜN BİTMİŞTİR BEN GİDENİ DEGİL GİDEN BENİ KAYBETMİŞTİR




DEGER VERDİĞİN İNSAN SANA DEGR VERMİYORSA BIRAK KENDİ DEGERİYLE KALSIN




SEVEN SEVER SEVMEYEN SKTR OLUP GİDER BENİM DÜNYAM HER TÜRLÜ DÖNER


Bir Gün Herkes FeNeRBaHçEli olmasın!!Bırakın da o ŞeReF bize kalsın....


Ne okulu bitirmek ne bir genç kızı sevmek sen büyük dileğim seni çampiyon görmek..




* Bir fenerli 10 beşiktaşlı 20 trabzonlu ve bütün cümbomlulara bedeldir.




* İtina ile aslan terbiye edilir. Başvuru : Herhangi bir FENERBAHÇELİ.....


Ne sinema ne tiyatro nede İstanbul'da bir gece. En büyük eğlence FENERBAHCE.


"..ÇaY ßardağınDa ßırakılaN DudaK PaYı KadaR ßiLe uZaK KalamaM GözleriNe.."


ßabaMa DedimKi; "ßeniM DeğeriM Ne KadaR? DünyalaR KadaR" DeDi.. PeKi DünyanıN DeğeRi Ne KadaR? DediM. "ßeŞ PaRa eTmeZ" DeDi..


"YaşaM aCı ßiR SoğaNa ßenzeR SoğaNı KaT KaT SoyarkeN ZamaN ZamaN aĞlatıR."


____####_____♥♥♥____#####__ ♥
___######____ ♥ ____######__ ♥
__######################__ ♥
_#######################__ ♥
_#######################__ ♥ Karanlik cökünce sokagimiza
_#######################__ ♥ Kösede ben varim Unutamazsin
__#####################__ ♥ O Mutlu Günler hep gelir aklina
___####################__ ♥ Sen beni ömrünce UNUTAMAZSIN.!!!!
____##################__ ♥
______###############__ ♥ Mektuplari yirtip attin diyelim
________############__ ♥ Resimleri yirtip yaktin diyelim
__________#########__ ♥ Bir mazi var olup nasil silelim
____________#######__ ♥ Sen beni ömrünce UNUTAMAZSIN.!!!!!
______________#####__ ♥
________________####__ ♥ Ah edip adini her anisimda
__________________###__ ♥ Bir asik misali hep yanisim da
____________________##__ ♥ Bir hayal olurum yanibasinda
______________________#__ ♥ Sen beni ömrünce UNUTAMAZSINNN.!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Web Stats

Zirve100 Sayac
Bedava Siteler TOPlist bedava100

Siteekle, site ekle, link ekle, arama motoruna kayit

Türkiyenin En iyi Siteleri | Top List | Site Ekle

Türkçe Dizin